8 Ara 2010

Skeptic Art ne la?

    "Skeptic" : kuşkucu

    "Skeptic art" bu kuşkuculuğun bugüne kadar çok yararını gören benim bunu ifade etmeye çalıştığım proje. Bunun çok matah bişey olmadığını, bu blogu okuyanların köktendinci dogmatik insanlar olmadığını ben de biliyorum. Sadece gözden kaçırdığımız yanlışlarımızı aramak istiyorum.
    Çünkü en entelinden, gayinden, feministinden en illegaline, gerikafalısına, yobazına kadar birçok tip tanıyıp anlamaya çalıştım ve içimde birşeyler birikti.
    Çünkü bir yerden aldığı kalıbı bana yanlışlarıyla birlikte sunan birini görmedim.
    Çünkü ben buna inanıyorum ama şurası konusunda emin değilim demiyor kimse...
    Bugüne kadar bunu yapan o kadar az insan gördüm ki bezdim artık. Herkes amma çok biliyormuş be arkadaş. Yaptığınız eleştirilere karşı hemen delicesine savunmaya geçer bide bunlar. Sanki savaşıyormuşsunuz gibi.
    Ben herkesin bana o inandığı şeyin yanlışlarını anlatmasını istiyorum.Çünkü onlar da biliyorlar yanlışları olduğunu ama kendilerinden emin durmak istiyorlar. O tutarsız bölgeden kaçıyorlar boşluğa düşmek istemiyorlar.Hak vermemek de elde değil, bu boşluk gerçekten insanı yoruyor.Bir sıfat arıyor insan ben buyum demek istiyor ama bu kendine saygısızlıktır! Kendime yalan söylemeyi kabul edemiyorum.
    Alabildiğim sıfatları objektiflikle,empatiseverlikle sınırlandırmak zorunda kalıyorum. Çünkü o zekasına hayran olduğum filozofun bile yarın saçma bir makalesini okuduğumda "siktir git lan salağa bak" diyebileceğimi bilmek istiyorum, onu yıllarca savunmuş olsam bile.
    Üstte bahsettiklerim ve diğer sıfatlarla ilgili bir sıkıntım yoktur. Bunlar genellmedir...
    Neyse fazla ciddiyete gerek yok... Hoş bir müzik arşivim var. Geneli çokta ünlü olmayan kendi halinde müzik yapan adamlar. Ne tür müzik seviyorsanız sevin burda yandaki taglerden size yakın birşeyler bulabilir kafanızda yeni sayfalar açabilirsiniz.Downtempo müzik nedir biliyorsanız zaten yardırın direk.
    Görsellerde fotoğraf ve sinemayla ilgili bok püsür, blogda ise kafamı dolduran ıvır zıvırlar var.
    Sonuç olarak "bakın bunlarda var lan" konseptli bir blogdur burası.Yukarıdaki sekmelerden ilgilendiğinize basarsanız blogda kaybolmamış olursunuz.
    Hadi bakalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder